Staňte se specialistkou Nazep

Moc rádi Vás přivítáme na palubě NAZEP!

Jak se stát členkou Nazep? Musíte se zúčastnit školení (od NAZEP z.s.), které obsahuje všechny relevatní informace týkající se zdravotních a hygienických postupů (viz níže) a musíte souhlasit s naším etickým kodexem a s pravidly komunikace na sociálních sítích.
 
Specialistky jiných organizací, které se chtějí stát členkami Nazep, projdou své stávající znalosti na krátkém nízko-nákladovém školení.
 
Toto školení bude určené k zajištění dodržování správných hygienických a bezpečnostních postupů a také k ujištění o aktuálních procesních znalostech při zpracování placenty.
 
Poskytovatelé školení: NAZEP z.s.
 
Dodržování hygienických a bezpečnostních postupů je velmi důležité.
 
Momentálně se můžete přihlašovat na následující kurzy:
 
Leden 2025 - online část 15.1.2025, praktická část 22.1.2025.
Duben 2025 - online část 9.4.2025, praktická část 23.4.2025.
 
Přihláška je závazná. Praktická část kurzu probíhá osobně v Praze.

Členství v Nazep vám nabízí

  • Podrobná mapa ČR rozmístění specialistek, díky čemuž je pro potenciální klientky snadné Vás najít.

  • Osobní účet na našem webu a přístup k nejrůznějším dokumentům a jejich vzorům, aby pro Vás bylo jednodušší věnovat se Vašim zákaznicím, včetně informativních letáků, smluv, objednávkových formulářů, návodů.

  • průběžně nové informace aktuálně se měnícího prostředí v této (dosud) neregulované oblasti s novými/revidovanými procesy zajišťujícími osvědčené postupy, které jsou v naší komunitě poskytovány.

  • Přístup k živému, dynamickému fóru (FB - NAZEP specialisté ČR), kde se můžete připojit, chatovat, vyhledávat rady a sdílet osvědčené postupy se všemi členkami po celé ČR.

  • Přístup k seznamu vybavení pro specialistky, který je neustále zkoumán a aktualizován pomocí rychlých odkazů na nejvýhodnější nabídky vybavení a spotřebního materiálu, které potřebujete k poskytování služeb. 

  • Přístup k profesionální štítkům, gratulacím a personalizovaným letákům. 
  • Systematická zpětná vazba shromážděná od vašich klientů, poskytující důležité údaje. 
  • Přínos sociálních médií a aktivita na FB stránce, šíření povědomí veřejnosti, přednášky a další PR propagace.